להזמנות: 03-7648150
שאלות ותשובות

ריכזנו עבורך מגוון שאלות ותשובות נפוצות הבאות לתת מענה
לנושאים שצצים במהלך השהות באתרנו.

במידה וישנו עניין / נושא שאינו מופיע כאן ניתן תמיד לפנות אלינו
דרך עמוד "צור קשר" ואנו מבטיחים לחזור עם תשובה בהקדם האפשרי.

* הטקסט מנוסח בלשון זכר מטעמי נוחות אך פונה לשני המינים 

מה זה "קופון ישיר?

הינו שירות המביא לכם בכל פעם מחדש דיל  מהסרטים בתיירות פנים וחו"ל , ומוצרים שיעשו לכם את החיים המשתלמים ביותר, ושיחסוך לכם הרבה כסף .

כיצד אנו יודעים על דיל חדש שעלה לאויר?

אנחנו שולחים הודעה לרשימת התפוצה שלנו על כל דיל חדש. כדי להצטרף צריך פשוט להזין את כתובת האימייל.

כיצד רוכשים את הדיל?

כל מה שצריך לעשות זה ללחוץ על כפתור “קניה” לפני שהעסקה תסתיים ולמלא את הפרטים בעמוד הקניה,
 והקופון בדרך אליך!!

כיצד הקופון מגיע?

לאחר שהדיל יוצא לפועל, יישלח אליכם במייל אישור על הרכישה ושובר להדפסה.  הזמנתכם תישלח אליכם באמצעות המייל האלקטרוני, . .

האם השימוש בכרטיס אשראי בטוח?
האתר עומד בתקן PCI שהוא התקן המחמיר בעולם לאבטחת תשלומים ברשת האינטרנט. פרטי כרטיס האשראי עוברים מיד למערכת הסליקה הבנקאית ולא נשמרים באתר. לכן אין שום סיכון בשימוש בכרטיס האשראי.
האם כרטיס האשראי מחויב ברגע שהצטרפתי לדיל?
לא. הכרטיס מחויב רק עם סיום הדיל, ועם קבלת אישור העיסקה במייל.
האם להחזיר את השובר לאחר סיום העסקה?
החזרת שובר תלויה בנסיבות ותתאפשר רק במקרים חריגים. מצידנו, נשתדל תמיד לבוא לקראתך, אולם לא תמיד זה מתאפשר.
להיכן עליי לפנות במקרה של בעיה בעת מימוש השובר בבית העסק?

אנו עושים את מרב המאמצים על מנת שלא יהיו בעיות במימוש השוברים, ככל שהדבר בידינו. יחד עם זאת, עליכם לשים לב כי מי שמספק לכם את השירות או המוצר שרכשתם הוא בית העסק אותו אתר קופון ישיר  מפרסם. אם בכל זאת תרצו לדבר איתנו, ניתן ליצור עימנו קשר באמצעות דף ‘צור קשר’  דרך שרות הלקוחות שלנו. בטל’: 03-7648100, בימים א’-ה’ בלבד בשעות 9:00-18:00.